Op zoek naar een uitdagende stageplaats?

Grayling zoekt versterking!

14 AUGUSTUS 2012, AMSTERDAM
Grayling Nederland zoekt een enthousiaste en gedreven stagiair voor het Consumer Lifestyle team. Het gaat om een fulltime meeloopstage vanaf september voor minimaal drie maanden. Grayling is een internationaal PR bureau dat werkt voor zowel internationale als nationale klanten in verschillende sectoren. Ons kantoor is gevestigd in Amsterdam.

De functie

De belangrijkste verantwoordelijkheden van een stagiair bij Grayling zijn:

• Rapportages maken voor verschillende klanten
  • Ondersteunen bij het plannen en uitvoeren van evenementen
  • Ondersteunen bij het opzetten en uitvoeren van producttests en winacties
  • Persberichten opstellen, redigeren en/of vertalen

Grayling zoekt talent met:

• HBO/WO denk- en werkniveau
  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goede schrijfvaardigheden
  • Voorliefde voor social media
  • Sociale vaardigheden
  • Enige affiniteit met lifestyle merken

Het aanbod

Grayling biedt je de gelegenheid mee te werken in een internationale omgeving waar creativiteit, flexibiliteit en professionaliteit centraal staan. We geven je veel ruimte om je te ontwikkelen en je kunt meedraaien op mooie, internationaal bekende merken. Daarnaast ontvang je een prima stagevergoeding.

Heb je interesse in de functie of heb je vragen? Neem dan contact op met Niels Broekhof. (niels.broekhof@grayling.com)