Grayling mediapartner Texel Airshow 2012

Grayling ondersteunt initiatief van Stichting Texel Airshow

23 APRIL 2012, AMSTERDAM
Grayling, een wereldwijd opererend communicatieadviesbureau, is een partnership aangegaan met de organisatie van de Texel Airshow 2012. Dit evenement, officieel genaamd ‘LeaseWeb Texel Airshow 2012’, vindt voor de 10e keer plaats op Texel International Airport. Deze vliegshow is het grootste luchtvaartevenement van het jaar in Nederland.

Grayling zorgt binnen de samenwerking voor alle communicatie over de show, zowel offline als online op verschillende fora en blogs, om de vliegshow in zowel voorbereidende als uitvoerende fase onder de aandacht te brengen. Ook draagt Grayling zorg voor de coördinatie van mediaverzoeken om de show bij te wonen. Grayling verleent haar diensten met gesloten beurs omdat de organisatie van de show grotendeels steunt op support van sponsoren, waaronder LeaseWeb, KLM, Air BP en Rabobank.

De LeaseWeb Texel Airshow vindt plaats op zaterdag 28 juli 2012 op het eiland Texel. Het uitgebreide deelnemersveld en het bezoek van ruim 200 privé vliegtuigen uit Nederland, Duitsland, België en Engeland, maakt het de grootste vliegshow van 2012 in Nederland. Naar verwachting zullen 20.000 mensen de show bezoeken. Inmiddels hebben een zestal internationale demonstratieteams aangekondigd naar de Texel Airshow te komen.

Citaten
"Op de website van de Texel Airshow zagen we dat de organisatie op zoek was naar sponsoren. Omdat Grayling Nederland al enige tijd actief is voor klanten uit de luchtvaart en aanverwanten zoals British Airways en Nikon, leek het ons een uitgelezen kans om onze expertise in te zetten voor een fantastisch initiatief als de Texel Airshow." Niels Broekhof, Director van Grayling Nederland