OpenTable introduceert mobiele app voor restaurant eigenaren en managers.

Guestcenter en Connect app biedt restaurateurs de mogelijkheid hun onderneming te monitoren terwijl ze onderweg zijn.

255084 opentable%20 %20logo%202 d9c743 original 1502265591

27 maart 2018, Amsterdam – OpenTable, de wereldleider in online restaurant reserveringen en onderdeel van Booking Holdings, Inc. (NASDAQ:BKNG), maakt het restauranthouders en managers makkelijker om hun onderneming in de gaten te houden wanneer ze weg zijn van het restaurant, door de introductie van de hospitality producten GuestCenter en OpenTable Connect.

De app, beschikbaar voor iPhone en Android, maakt het voor restaurateurs mogelijk om de juiste beslissingen te nemen – waar en wanneer ze zich ook bevinden. De producten bieden data, inzichten en middelen die nodig zijn om de bedrijfsvoering soepel te laten verlopen, zodat restaurateurs fantastische gastvrijheid en service kunnen bieden aan hun gasten.

De belangrijkste voordelen van de app zijn:

●        Business inzichten on the go. Begrijp hoe vol het restaurant is, vergelijk dit met het gemiddelde van de afgelopen 4 weken en weet wanneer de piektijden zijn, allemaal met een simpele blik op de app vanuit waar je ook bent. Verkrijg waardevolle inzichten; dagelijks, maar ook op speciale feestdagen als Valentijnsdag, Moederdag en Oudjaarsavond.

●        Service is goed voorbereid. Weet welke tafels VIP zijn, een grote groep, of welke gasten een speciale gelegenheid vieren. Zorg ervoor dat het team goed voorbereid is op iedere verandering die wellicht om extra aandacht vraagt, zodat uw gasten de perfecte gastvrijheid ontvangen.

●        Manage reserveringen en gastenboek. Zit bovenop de status van de reserveringen met de mogelijkheid om notities en details over gasten te bekijken. Maak en bewerk reserveringen met de GuestCenter iPhone app, de Android app volgt enkele weken later.

●        Ontvang meldingen. Mis nooit meer een VIP of lastminute afmelding met de push-meldingen. Zo ontvang je een alert wanneer nieuwe boekingen zijn gemaakt of wijzigingen en annuleringen in bestaande boekingen.

255086 opentable%20 %20mobile 589dfa original 1502265591

Adrian Valeriano, Vice President EMEA, OpenTable: “We begrijpen dat het runnen van een restaurant 24/7 eisen stelt aan eigenaars en managers, en voor mensen met meer dan één locatie worden deze eisen vermenigvuldigd. De app creëert een extra verbinding tussen OpenTable en restaurateurs / managers door hen te helpen hun bedrijf op een eenvoudige en flexibele manier beter te begrijpen en te verbeteren. Ze hebben toegang tot gegevens, zelfs als ze niet in de buurt van het restaurant zijn en geen toegang hebben tot een computer of tablet, waardoor ze hun bedrijfsvoering snel en efficiënt kunnen optimaliseren en continue geweldige gastvrijheid kunnen bieden."

De app is beschikbaar voor alle restaurantpartners die GuestCenter en OpenTable Connect gebruiken. GuestCenter is het cloud-gebaseerde horecaproduct van OpenTable voor restaurants over de hele wereld, beschikbaar op iPad en internet. GuestCenter is ontworpen en op maat gebouwd om restaurateurs te helpen hun service te optimaliseren en te profiteren van data-driven inzichten om ervoor te zorgen dat hun restaurant zo efficiënt mogelijk werkt. OpenTable Connect is een gemakkelijk te gebruiken management- en marketingtool voor restaurants waarmee ze reserveringen kunnen maken, wijzigen en beheren.

"We zijn ongelooflijk trots op onze horecaproducten en zijn gepassioneerd over het ondersteunen van restaurants over de hele wereld bij het bieden van gastvrijheid van wereldklasse. We zijn heel enthousiast over de toevoeging van de producten Guest Center en Connect en op de manier waarop we restaurateurs helpen hun bedrijf te runnen en te laten groeien, " concludeert Valeriano.

GuestCenter en Connect integreert real-time beschikbaarheid van restaurants op het OpenTable-netwerk, dat plaats biedt aan meer dan 24 miljoen dinergasten per maand in meer dan 45.000 restaurants over de hele wereld.

-einde-

Voor meer informatie neem contact op met:

Grayling

Chrissy Minnema-Dijkman