255084 opentable%20 %20logo%202 d9c743 original 1502265591

OpenTable voegt Barcelona toe aan wereldwijd reserveringsplatform

Amsterdam, 15 februari 2018 - Toeristen die naar Barcelona reizen kunnen nu gebruik maken van OpenTable om bij meer dan 200 restaurants in de stad een reservering te maken. OpenTable is de wereldleider in online restaurant reserveringen en onderdeel van Bookings Holdings, Inc. (NASDAQ:BKNG).

255088 opentable %20staff%20open%20kitchen 96f508 large 1502265593

Door de groeiende interesse in culinair toerisme zijn reizigers over de hele wereld op zoek naar authentieke, lokale diner ervaringen om hun reis nog specialer te maken. Het kan echter een uitdaging zijn om erachter te komen bij welk restaurant je deze ervaring het beste kunt krijgen. Reizigers kunnen met OpenTable in hun eigen taal zoeken, ontdekken en boeken bij het restaurant dat past bij hun behoeftes op dat moment.

Om de tijd in Barcelona maximaal te benutten kunnen reizigers van tevoren via de OpenTable website hun reserveringen maken. Het is uiteraard ook mogelijk om last minute te reserveren in de gebruiksvriendelijke app wanneer reizigers al op de plaats van bestemming zijn. Om de keuze voor de beste restaurant ervaring nog makkelijker te maken, kunnen reizigers reviews, menu’s en andere relevante informatie lezen.

255086 opentable%20 %20mobile 589dfa original 1502265591

Christa Quarles, CEO OpenTable; "Barcelona is het hele jaar door een hotspot voor reizigers en foodies. We zijn ontzettend blij om deze stad toe te voegen aan ons wereldwijde netwerk, om reizigers op ieder moment te kunnen helpen bij het boeken van het perfecte restaurant.”

Quarles voegt toe, "We naderen ons 20 jarig jubileum en zijn trots dat we bij hebben mogen dragen aan de ontwikkeling van de reiziger die niet alleen de hele wereld verkent, maar ook de culinaire wereld. De OpenTable app dient hierbij als ‘Global Dining Paspoort’. Het helpt je voor én tijdens je verblijf om een reservering te maken bij de meest gewilde restaurants voor een authentieke culinaire ervaring.”

Wat je culinaire voorkeuren ook zijn, OpenTable biedt een restaurant ervaring die aansluit bij de wensen van ieder type bezoeker die naar Barcelona reist. Bezoek Bar Mut of Los Caracoles wanneer je zin hebt in lokale gerechten, boek het awardwinnende Xerta Restaurant voor een meer verfijnde ervaring of reserveer het prachtige Franse restaurant La dama. Zin in de Baskische keuken? Check de restaurants van de Sagardi Group voor een overvloed aan keuze. Voor meer informatie over de selectie van restaurants in Barcelona: www.opentable.co.uk/c/barcelona-restaurants

De restaurants in Barcelona worden onderdeel van een wereldwijd netwerk van 43.000 restaurants in meer dan 20 landen, waaronder hotspots in steden als Berlijn, Dublin, Amsterdam, London, Melbourne, New York, San Francisco, Sydney, Tokyo en Toronto. Reserveringen via OpenTable kunnen worden gemaakt in het Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Japans en Duits.

255085 opentable%20 %20desktop 39d021 large 1502265591

Voor meer informatie neem contact op met:

Grayling

Chrissy Minnema-Dijkman