D-Link breidt zijn range betaalbare Wi-Fi beveiligingscamera’s uit

Verbeterde mydlink™ Home-app zorgt voor betere beheermogelijkheden

D-Link, het meest toonaangevende bedrijf op het gebied van videobewaking in Europa, heeft haar nieuwste aanbod aan betaalbare HD Wi-Fi camera’s onthuld tijdens CES 2017, ’s wereld grootste evenement voor consumententechnologie en elektronica in Las Vegas. De camera’s, de Full HD 180-graden Outdoor Wi-Fi Camera (DCS-8700LH), de HD 180-graden Wi-Fi Camera (DCS-8100LH) en de HD Wi-Fi Camera (DCS-8000LH), zijn ontworpen voor verschillende beveiligingstoepassingen en bieden premium functies zoals een brede kijkhoek, heldere HD-videokwaliteit en geavanceerde videosurveillance. Tevens zijn ze compatibel met alle denkbare apparatuur uit de mydlink™ Home-serie.

De nachtzicht technologie van D-Link in combinatie met een scherpe HD 720p en Full HD 1080p (DCS-8700LH) videosensor zorgt voor een duidelijk en gedetailleerd beeld, zelfs in totale duisternis. Geluids- en bewegingsdetectie geven pushmeldingen om huiseigenaren te waarschuwen als er iets gebeurt rondom het huis, zelfs als ze onderweg zijn. Ook kan een detectie een video-opname starten op een microSD-kaart(1). De nieuwe D-Link camera’s zijn compatibel met verschillende platformen, waaronder IFTTT (If This Then That). Zo kan men een compleet gepersonaliseerde smart home realiseren. Daarnaast biedt de nieuwe HD Wi-Fi (DCS-8000LH) een eenvoudige, compacte en toch complete beveiligingsoplossing tegen een betaalbare prijs.

Technische specificaties van de nieuwe D-Link Wi-Fi camera’s

233106 specificaties 545384 original 1483612275

Verbeterde mydlink™ Home-app. Slim en eenvoudig

Om de consumentenervaring verder te verbeteren, biedt de nieuwe mydlink™ Home-app een breed scala aan mogelijkheden voor het aansturen van de smart home producten. De nieuwe mydlink™ Home-app is gratis en zal de bestaande mydlink Lite, mydlink Plus en mydlink™ Home-apps vervangen. Dit maakt de app het centrale ecosysteem voor alle Cloud- en connected home producten van D-Link, waardoor zij allen bediend kunnen worden vanaf slechts één slimme, eenvoudige en uniforme app. Voor videosurveillance zal de verbeterde mydlink™ Home-app lokale video-opnames op een microSD-kaart blijven ondersteunen. Ook biedt het gebruikers de mogelijkheid om Cloud-opnames te maken, waarbij zowel gratis als betaalde opties beschikbaar zijn. Naast meerdere opname-opties, kunnen gebruikers de dag terugkijken met de handige day-in-a-minute time lapse recap functie, die de belangrijkste gebeurtenissen van de dag laat zien.

Beschikbaarheid

Zowel de nieuwe D-Link Wi-Fi camera’s als de nieuwe mydlink™ Home-app zijn vanaf Q2 2017 beschikbaar. Voor de gebruikers van de huidige mydlink™ Home-app geldt dat de app automatisch opgewaardeerd wordt.